Στην Μπαρτσελόνα ξεκίνησαν να βλέπουν μέχρι και «δράκους»!
Η Άρσεναλ ήθελε Ασένσιο, αλλά της το χάλασε ο Αντσελότι! (pic)
«Θα επανέλθει για Φεράν Τόρες η Μπαρτσελόνα»
Γι’ αυτό ο Χακίμι επέλεξε Παρί αντί για Τσέλσι
Ο Τσιμίκας κερδίζει με το σπαθί του τον σεβασμό του Κλοπ!
«Καμπάνα» σε Κούμαν και Ντε Γιονγκ! (pic)
Σπόντες Σόλσκιερ σε Κλοπ για τα πέναλτι! (pic)
Όρισε τιμή για Μαρσιάλ και περιμένει η Γιουνάιτεντ!
Παρουσίαση στους Άραβες με… γκελάκια «αγγαρεία» ο Χάμες (vid)
Κατακτά κορυφές και… ξενερωμένος ο Μπαπέ (pic)
Η Λίβερπουλ κράτησε κάβα και «χτυπάει» Χάαλαντ!
To πρωτοσέλιδο της Marca «γλεντάει» Κούμαν – Μπαρτσελόνα (pic)
“Μάγκας” ο Κρόος, έπαιζε με πόνους από τον περασμένο Μάρτιο!
Πάλι εκτός ο Μέσι – Αγχώνονται στην Παρί γιατί πλησιάζει η… Σίτι
Στο ερώτημα Τσάβι ο Λαπόρτα έχει αρνητική απάντηση!
Κόσμος

Θλίψη και συγκίνηση για την Τσαπεκοένσε

Σαν σήμερα το τραγικό δυστύχημα της Τσαπεκοένσε συγκλόνισε τον πλανήτη.

Τσαπεκοένσε: Ήταν 28 Νοεμβρίου του 2016 όταν ο χρόνος «πάγωσε» για την Τσαπεκοένσε. Η πτήση LaMia Flight 2933 ταξιδεύει προς την Κολομβία , όπου επρόκειτο να πραγματοποιηθεί ο πρώτος τελικός του Copa Sudamericana με την ομάδα της Ατλέτικο Νασιονάλ, η σημαντικότερη στιγμή για τον σύλλογο που διεκδικούσε έναν διεθνή τίτλο. Ωστόσο, το αεροπλάνο δεν θα φτάσει ποτέ στον τελικό προορισμό του…

Λίγο πριν το Μεντεγίν της Κολομβίας, ο κυβερνήτης της πτήσης διαπιστώνει ότι λόγω κακού υπολογισμού του τα καύσιμα δεν επαρκούν για την ολοκλήρωση του ταξιδιού. Το αίτημά του Μιγκέλ Κουιρόγκα για αναγκαστική προσγείωση δεν εισακούεται άμεσα και τα επτά λεπτά που μεσολαβούν είναι αρκετά για να γίνει το μοιραίο. Η προσπάθεια επικοινωνίας από τον Πύργο Ελέγχου απέβη άκαρπη και το αεροπλάνο συνετρίβη και από τους συνολικά 77 επιβαίνοντες μόνο έξι επιβίωσαν βυθίζοντας στο πένθος μία ολόκληρη χώρα.

Ο νεαρός τερματοφύλακας Φόλμαν μετά τον ακρωτηριασμό του και σε δηλώσεις του στα Μέσα είχε δηλώσει:«Η μεγαλύτερη επιθυμία μου μετά το δυστύχημα ήταν να σηκωθώ, να πάω στο μπάνιο, να πλύνω τα δόντια μου. Απλά πράγματα που αποτελούν ρουτίνα για τον κόσμο. Δεν θα κλάψω όμως, ούτε θα πω γιατί σε εμένα Θεέ μου. Όταν ξεκίνησα να κάνω τα πρώτα μου βήματα χωρίς πατερίτσες ήθελα να ανέβω σκάλες, να κατέβω, γενικότερα να φθάσω στα όριά μου, όμως κατάλαβα πως πρέπει να δείξω σεβασμό στο σώμα μου» σχολίασε το γεγονός πως πλέον μετακινείται με προσθετικό πόδι.

Οι ομάδες της Βραζιλίας αποφάσισαν να δανείσουν παίκτες τους στην ομάδα ως ελεύθερους και έστειλαν αίτημα στη βραζιλιάνικη Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου να αποτρέψουν τον υποβιβασμό της ομάδας για τρία χρόνια. Ο τερματοφύλακας της Τσαπεκοένσε Νιβάλντο ανακοίνωσε την παραίτησή του από την ενεργό δράση λίγο μετά το δυστύχημα.

Τσαπεκοένσε: Το ιστορικό της τραγωδίας

Το βράδυ της 28ης Νοεμβρίου 2016, η πτήση 2933 της LaMia Airlines συνετρίβη κοντά στην πόλη Μεντεγίν στην Κολομβία, εξαιτίας μιας ηλεκτρικής βλάβης και, ενδεχομένως, την έλλειψη καυσίμων. «Επιβεβαιωμένο. Το αεροσκάφος CP2933 μετέφερε την ομάδα ChapecoenseReal. Όπως φαίνεται, υπάρχουν επιζώντες», έγραψε στο Twitter η Αρχή του αεροδρομίου Χοσέ Μαρία Κόρντοβα.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, το αεροσκάφος που προερχόταν από τη Βολιβία συνετρίβη στο Σέρο Γκόρντο, κοντά στην πόλη Λα Ουνιόν. Η οδική πρόσβαση στο σημείο της συντριβής, που βρίσκεται σε απόσταση 50 χιλιομέτρων από το Μεντεγίν, δεν ήταν δυνατή λόγω «των μετεωρολογικών συνθηκών», σύμφωνα με τις Αρχές του αεροδρομίου, που παράλληλα ανακοίνωσαν ότι το αεροσκάφος είχε εκπέμψει σήμα κινδύνου για βλάβη στα ηλεκτρικά συστήματα, το οποίο ελήφθη από τον Πύργο Ελέγχου του αεροδρομίου.

Νωρίτερα, ο Ελκίν Οσπίνα, δήμαρχος της κοντινής πόλης Λα Σέχα είχε δηλώσει στο Γαλλικό Πρακτορείο: «Όπως φαίνεται το αεροσκάφος έμεινε από καύσιμα», προσθέτοντας ότι σωστικά συνεργεία βρίσκονταν επί τόπου και τα ιατρικά κέντρα της περιοχής ετοιμάζονταν να δεχθούν τους τραυματίες. Σύμφωνα με τις φήμες, η αποστολή της βραζιλιάνικης ομάδας δεν θα ταξίδευε με τη μοιραία πτήση της εταιρείας Lamia, όμως άλλαξε αεροπλάνο την τελευταία στιγμή. Την ίδια στιγμή, το espn.uol.com ανέφερε πως η διοίκηση της Τσαπεκοένσε ήθελε να ταξιδέψει στην Κολομβία με πτήση τσάρτερ, αλλά το αίτημά της δεν έγινε δεκτό από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Βραζιλίας (ANAC).

Τσαπεκοένσε: Τι φώναζε διασωθείς όταν τον έβγαζαν από τα συντρίμμια του αεροπλάνου

Ο Άλαν Ράσκελ ήταν ένας από τους έξι παίκτες που επέζησαν του δυστυχήματος με τα πρώτα του λόγια στους διασώστες να είναι συγκλονιστικά. Παρά το γεγονός ότι ο 27χρονος ήταν βαριά τραυματισμένος, ο ίδιος ρωτούσε συνεχώς για την οικογένεια του, ενώ σύμφωνα με μαρτυρία διασώστη στον ραδιοφωνικό σταθμό Blu Radio φώναζε να μην του βγάλουν τη βέρα του. Συγκλονιστικό ήταν και το tweet της γυναίκας του, Άλισεν, που έγραψε «Θεέ, είσαι υπέροχος», μόλις έμαθε ότι ο σύζυγος της επέζησε.

Τσαπεκοένσε: Η μαρτυρία επιζώντα της τραγωδίας για τα τελευταία λεπτά της μοιραίας πτήσης

Ένας από τους ανθρώπους που επέζησαν από τη συντριβή του αεροσκάφους στην Κολομβία την περασμένη εβδομάδα, στο οποίο επέβαιναν οι ποδοσφαιριστές της βραζιλιάνικης ομάδας Τσαπεκοένσε, δήλωσε ότι κανένας από τους επιβάτες δεν γνώριζε ότι το αεροπλάνο έχει ξεμείνει από καύσιμα. Ο Έργουιν Τουμίρι, τεχνικός της μοιραίας πτήσης, παραχώρησε συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό της Κολομβίας Blu.

Ανέφερε πως όλοι οι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένων των ποδοσφαιριστών της Τσαπεκοένσε, ανέμεναν μία κανονική προσγείωση. Ωστόσο, σύμφωνα με την μαρτυρία του Έργουιν Τουμίρι, κάποια στιγμή τα φώτα έσβησαν και το αεροσκάφος άρχισε να τραντάζεται. «Δεν υπήρξε χρόνος για αντίδραση και κανένας από το πιλοτήριο δεν με ενημέρωσε ότι το αεροσκάφος είχε ξεμείνει από καύσιμα», τόνισε.

Τσαπεκοένσε: Τι έδειξε η πραγματογνωμοσύνη

Η πραγματογνωμοσύνη από την αρχή πολιτικής αεροπορίας της Κολομβίας ανέδειξε τα σφάλματα που διέπραξαν ο πιλότος, η αεροπορική εταιρεία και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας της Βολιβίας στους οποίους επιρρίπτονται οι ευθύνες για την αεροπορική τραγωδία στην Κολομβία. Το αεροσκάφος της εταιρείας LaMia συνετρίβη σε μια δασώδη πλαγιά κοντά στο Μεντεγίν, διότι ο πιλότος δεν προχώρησε σε διαδικασία ανεφοδιασμού κατά τη διάρκεια της πτήσης και δεν ανέφερε τις μηχανικές βλάβες που προέκυψαν εξαιτίας της έλλειψης καυσίμων έως ότου ήταν πολύ αργά, επισημαίνουν οι αξιωματούχοι.

«Κανένας τεχνικός παράγοντας δεν οδήγησε στο δυστύχημα, όλα ενέπλεκαν το ανθρώπινο λάθος, που προστίθεται στον παράγοντα της διαχείρισης (της πτήσης) εκ μέρους της διοίκησης της αεροπορικής εταιρείας και τη διαχείριση και οργάνωση των σχεδίων πτήσης από τις αρχές στη Βολιβία» είπε σε δημοσιογράφους ο σμήναρχος Φρέντι Μπονίγια, γραμματέας της αρχής Ασφάλειας Πτήσεων της Κολομβίας.

Οι Αρχές πολιτικής αεροπορίας στη Βολιβία και η αεροπορική εταιρεία «αποδέχθηκαν τις συνθήκες πτήσης που παρουσιάστηκαν στο σχέδιο πτήσης, οι οποίες ήταν απαράδεκτες» πρόσθεσε ο Μπονίγια. Εκτός της έλλειψης καυσίμων, το αεροσκάφος ήταν υπερφορτωμένο κατά 400 κιλά και δεν είχε πιστοποιηθεί να πετάξει στο ύψος στο οποίο τελικά πέταξε, σύμφωνα με τον Μπονίγια. To αεροσκάφος «υπέρβαινε το ανώτερο επιτρεπόμενο βάρος των 41,9 τόνων» επισήμανε ο αξιωματούχος.

Ακολούθησε το sportsking.gr στο Google News για να μαθαίνεις πρώτος τις ειδήσεις των κορυφαίων ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ