Η Τότεναμ από την περσινή σεζόν εγκατέλειψε το “Γουαιτ Χαρτ Λείν” και εγκαταστάθηκε σε ένα ολοκαίνουριο στάδιο. Το νέο μοντέρνο σπίτι του συλλόγου ονομάζεται προσωρινά “Τότεναμ Χότσπουρ στάδιο”. Κάποιοι φίλοι της ομάδας, χαριτολογώντας του έχουν δώσει το προσωνύμιο “νέο Γουάιτ Χαρτ Λέιν”. Ωστόσο, στόχος της ομάδας είναι σύντομα να συνεργαστεί με μία εταιρεία έτσι ώστε να δώσει το όνομα της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Μπάγερν Μονάχου που έχει δώσει το όνομα του χορηγού της στο στάδιο (“Αllianz stadium”).
Προς την επίτευξη αυτού του σκοπού η Τότεναμ βρίσκεται αυτήν την περίοδο σε διαπραγματεύσεις με την Αmazon. Η εταιρεία είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο από την άποψη του κύκλου εργασιών από την πώληση αγαθών και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου. Ως εκ τούτου, αν τελικά το στάδιο πάρει το όνομά της, τότε ως αντάλλαγμα στα ταμεία του συλλόγου θα μπουν πολλά χρήματα.
Ο ρόλος της Amazon στην υπόθεση Μπέιλ
Δεν είναι μυστικό ότι ο πρόεδρος της Τότεναμ ,Ντάνιελ Λίβι, επιθυμεί διακαώς την αγορά του Γκάρεθ Μπέιλ. Ο Ουαλός ποδοσφαιριστής μοιάζει να μη βρίσκεται στα βασικά πλάνα του προπονητή του. Ο ίδιος, άλλωστε, με τους τραυματισμούς και με την εξωαγωνιστική του συμπεριφορά έχει ωθήσει τον εαυτό του εκτός Ρεάλ Μαδρίτης.
Έτσι, η επιστροφή του στο Βόρειο Λονδίνο και στην ομάδα που καθιερώθηκε μοιάζει ιδανική για την καριέρα του. Ωστόσο, αυτό που απασχολεί του ηγέτες της ομάδας είναι η υψηλή τιμή πώλησης του Μπέιλ. Εδώ, λοιπόν, έρχεται η Amazon να αποτελέσει το ρόλο κλειδί στην υπόθεση. Σε περίπτωση που επιτευχθεί συμφωνία της εταιρείας με τους “πετεινούς” για τα δικαιώματα ονοματοδοσίας, τότε ο σύλλογος θα διαθέτει τους πόρους για να αγοράσει τον παίκτη.
Κάνε subscibe στο κανάλι μας για να βλέπεις πρώτος αφιερωματικά βίντεο και συνεντεύξεις
Ακολούθησε το sportsking.gr στο Google News για να μαθαίνεις πρώτος τις ειδήσεις των κορυφαίων ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων.
Κάνε Like στη νέα μας σελίδα στο Facebook και μάθε πρώτος τα νέα της αγαπημένης σου ομάδας