Τα τελευταία χρόνια οι ακριβοί ποδοσφαιριστές έχουν το δικό τους brand name. Αυτό συμβαίνει τόσο με τον Λιονέλ Μέσι όσο και με τον Κριστιάνο Ρονάλντο. Σύμφωνα με πληροφορίες, το όνομα του Κιλιάν Μπαπέ δεσπόζει στον επιχειρησιακό χώρο. Καθώς μεγάλες εταιρίες, ένδυσης κυρίως, δίνουν μάχη για να του κλείσουν συμβόλαιο.
O 22χρονος επιθετικός είναι πιο ακριβός παίκτης στον κόσμο. Με αξία που φτάνει τα 180 εκατ. ευρώ, αποτελεί μεταγραφικό… πόθο για τους πιο σημαντικούς συλλόγους της Ευρώπης. Αλλά είναι επίσης περιζήτητος μεταξύ των πιο διάσημων εταιρειών στον κόσμο.
Όμως , κανείς τους δεν είναι εύκολο να φτάσει στον Γάλλο σταρ της Παρί Σεν Ζερμέν. Ο Μπαπέ μεταξύ άλλων είναι παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Γαλλία. Αυτό είναι το μεγαλύτερο επίτευγμά του έως σήμερα. Οπότε όπως αντιλαμβάνεται κανείς, πρέπει κάπως να διαχειριστεί την τόση φήμη. Αξίζει να αναφερθεί πως συμβουλεύεται την οικογένειά του και μία έμπιστη δικηγόρο. Προκειμένου να διαχειριστεί την εικόνα του και είναι πολύ αυστηρός, όταν επιλέγει ποιες εταιρείες θα εκπροσωπήσει.
«Όταν κατέκτησε το Παγκόσμιο Κύπελλο με την εθνική Γαλλίας στη Ρωσία το 2018, περισσότεροι από 200 χορηγοί προσπάθησαν να εξασφαλίσουν την εικόνα του Μπαπέ. Αλλά μόνο πέντε κατάφεραν να περάσουν το απαιτητικό φίλτρο που τόσο ο παίκτης όσο και η ομάδα του επιβάλλουν.», εξηγεί η εξειδικευμένη ιστοσελίδα του Marketing Registrado.
Καλό το διάβασμα. Αλλά μήπως να μας… καμαρώσεις και στο κανάλι μας στο Youtube;
Ποιες εταιρίες θέλουν τον Μπαπέ
Οι εταιρείες που τον έχουν ως πρεσβευτή είναι οι Nike, Hublot, Good Gout, Bulk και EA Sports. «Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να είναι μια πρόταση που ενδιαφέρει τον παίκτη, αλλά επίσης πρέπει να μοιράζεται μαζί του τις ίδιες αξίες. Παρ’ όλο που ο Μπαπέ βρίσκεται στο επίπεδο των Μέσι και Κριστιάνο Ρονάλντο, ο αριθμός των εταιρειών, με τις οποίες συνεργάζονται οι δύο τους, υπερβαίνει κατά πολύ εκείνες του Γάλλου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο παίκτης αποφάσισε να συνδεθεί με εταιρείες, με τις οποίες θα έχει μελλοντική προβολή» εξηγεί η ιστοσελίδα.
Το χαμηλό προφίλ και η απλότητά του προσέλκυσαν τη μάρκα ρολογιών Hublot, η οποία έχει και τον Πελέ. Μαζί με τη Nike, οι δύο εταιρείες του αφήνουν 4 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Όσον αφορά τη Bulk, μια ιαπωνική μάρκα προϊόντων ομορφιάς για άνδρες, του επέτρεψε επίσης να εισέλθει στην ασιατική αγορά.
Σχετικά με την EA Sports, όπου είναι πρωταγωνιστής στο εξώφυλλο του FIFA 21, τον έχει κάνει τον πιο δημοφιλή παίκτη μεταξύ των νεότερων, αλλά και των οπαδών των βιντεοπαιχνιδιών. Σύμφωνα με το περιοδικό France Football, αυτές οι συνεργασίες του επέτρεψαν να ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως στο εισόδημά του.
Ακολούθησε το sportsking.gr στο Google News για να μαθαίνεις πρώτος τις ειδήσεις των κορυφαίων ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων.
Κάνε Like στη νέα μας σελίδα στο Facebook και μάθε πρώτος τα νέα της αγαπημένης σου ομάδας
Κάνε subscibe στο κανάλι μας για να βλέπεις πρώτος αφιερωματικά βίντεο και συνεντεύξεις