Πολυετή χορηγία για τα επόμενα χρόνια έκλεισε με τη Spotify η Μπαρτσελόνα. Οι «μπλαουγκράνα» έδωσαν τα χέρια με την εταιρία streaming μουσικής, για τη βασική χορηγία της φανέλας της, αλλά και για την ονομασία του νέου «Καμπ Νου». Συμφωνάι αρκετά χαμηλότερη από την τωρινή των Ισπανών!
Στην ανάγκη των χρημάτων η Μπαρτσελόνα δίνει εμπορικό όνομα στο «Καμπ Νου»
Αρκετά μικρές πιθανότητες συγκέντρωνε η ανανέωση της Μπαρτσελόνα με τον ιαπωνικό κολοσσό, Rakuten, για νέα συνεργασία. Η ασιατική εταιρία η οποία είχε υπογράψει τη μεγαλύτερη εμπορική συμφωνία στο ποδόσφαιρο με τους «μπλαουγκράνα» το 2016, δεν είχε καμία διάθεση να ανανεώσει με τον ισπανικό σύλλογο. Η άσχημη αγωνιστική εικόνα της ομάδας της Βαρκελώνης, ήταν σίγουρα ένας λόγος που επηρέασε τις σχέσεις των δύο.
Για αυτό το λόγο και η ισπανική ομάδα βγήκε στην αναζήτηση νέου σπόνσορα. Κάτι που όπως φαίνεται βρήκε, με την εταιρία Spotify. Όπως αναφέρουν πληροφορίες από την Ισπανία, ο αμερικανικός κολοσσός της μουσικής έχει δώσει τα χέρια με τους «μπλαουγκράνα» έναντι 280 εκατομμυρίων ευρώ. Πλέον, η βασική χορηγία στη φανέλα αλλάζει, ενώ και το «Καμπ νου» θα έχει πλέον και εμπορικό όνομα. Η διάρκεια της συμφωνίας δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή, με τη σεζόν 2022-23 να είναι η εναρκτήρια των δύο πλευρών. Μια σημαντικότατη ένεση ρευστότητας στη η Μπαρτσελόνα, για να συνεχίσει την ενίσχυσή της.
Κάνε subscibe στο κανάλι μας για να βλέπεις πρώτος αφιερωματικά βίντεο και συνεντεύξεις
Ακολούθησε το sportsking.gr στο Google News για να μαθαίνεις πρώτος τις ειδήσεις των κορυφαίων ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων.
Κάνε Like στη νέα μας σελίδα στο Facebook και μάθε πρώτος τα νέα της αγαπημένης σου ομάδας