Η Παρί Σεν Ζερμέν πήρε την πρωτοβουλία να κάνει κάπως πιο εύκολη τη ζωή των ΑΜΕΑ φίλων της. Να επιφέρει ισορροπίες όπως πρέπει να συμβαίνει ώστε να μπορούν να έχουν πρόσβαση στο γήπεδο χωρίς δυσκολίες στα διαδικαστικά με τα εισιτήρια. Η πρωταθλήτρια Γαλλίας έγινε η πρώτη ομάδα στη Ligue 1 που δημιούργησε ένα σύστημα εξυπηρέτησης πελατών για τους υποστηρικτές της με αναπηρίες.
Ορισμένες μεταφραστικές λύσεις έχουν τεθεί σε εφαρμογή για την επικοινωνία με έναν διαχειριστή πελατών, όπως μεταφράσεις στη νοηματική γλώσσα ή γραπτή μεταγραφή σχετικά με το τι αναφέρουν οι διαχειριστές πελατών. Για να γίνει αυτό δυνατό, η Παρί συνεργάζεται με τη γαλλική εταιρεία «Rogervoice», η οποία μοιράζεται μια καινοτόμο και προσβάσιμη λύση τηλεφωνικής βοήθειας για κωφούς και άτομα με προβλήματα ακοής.
To σύστημα αυτό κάλλιστα θα μπορούσε να θεσπιστεί από οποιαδήποτε ομάδα η οποία φυσικά έχει τη διάθεση και την τεχνογνωσία. Ασφαλώς και πρόκειται για μια σημαντικότατη κίνηση από πλευράς Παριζιάνων η οποία θα πρέπει να παραδειγματίσει και τις υπόλοιπες ομάδες του Σαμπιονά κι όχι μόνο.
Κάνε LIKE στη σελίδα του SPORTSKING στο FACEBOOK και μάθε πρώτος τα νέα της αγαπημένης σου ομάδας
PSG become the first club in Ligue 1 to set up a customer service system for their supporters with disabilities.
Some translation solutions have been put in place to communicate with a customer manager such as translations into sign language or a written transcription (of what… pic.twitter.com/F4AbNeTzJO
— CentreGoals. (@centregoals) October 22, 2023
Ακολούθησε το sportsking.gr στο Google News για να μαθαίνεις πρώτος τις ειδήσεις των κορυφαίων ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων.
Κάνε Like στη νέα μας σελίδα στο Facebook και μάθε πρώτος τα νέα της αγαπημένης σου ομάδας
Κάνε subscibe στο κανάλι μας για να βλέπεις πρώτος αφιερωματικά βίντεο και συνεντεύξεις