Κάνε subscibe στο κανάλι μας στο Youtube
«Πολυβόλο» και στο… Youtube ο Κριστιάνο!
Αλ Νασρ

«Πολυβόλο» και στο… Youtube ο Κριστιάνο!

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο διαλύει ρεκόρ ακόμα κι όταν δεν αγωνίζεται, με το κανάλι του στο Youtube να έχει «εκτοξευθεί», ενώ έφτασε ένα μυθικό νούμερο και στους ακόλουθους του στα Social Media.

11.10.2024 | 21:13

Αναμφισβήτητα ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ένας από τους κορυφαίους παίκτες όλων των εποχών. Για πολλούς μάλιστα αποτελεί και τον κορυφαίο. Άλλωστε, για το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας 20ετίας το δίπολο του με τον Λιονέλ Μέσι αποτέλεσε το… σήμα κατατεθέν στις ποδοσφαιρικές κόντρες. Ήταν, φυσικά, οι δύο καλύτεροι παίκτες της εποχής μας κι αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Ο Πορτογάλος σούπερ σταρ από τον Ιανουάριο του 2023 αγωνίζεται στην Αλ Νασρ και συνεχίζει να «γράφει» ρεκόρ. Μάλιστα, πριν από μερικές εβδομάδες ξεπέρασε τα 900 γκολ καριέρας κι έχει ως στόχο να τα… χιλιάσει.

Πέραν όμως των κατορθωμάτων του εντός γηπέδου, ο Κριστιάνο καταρρίπτει ρεκόρ και έξω από αυτό. Βλέπετε, ο Πορτογάλος σούπερ σταρ τον Αύγουστο άνοιξε κανάλι στο Youtube με το όνομα «UR Cristiano». Κι αυτό το κανάλι καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Βλέπετε, έφτασε το ένα εκατομμύριο συνδρομητές μόλις σε 90 λεπτά, λεπτά, τα δέκα εκατομμύρια σε 11,5 ώρες και πάνω από τα 20 εκατομμύρια σε μία ημέρα! Μάλιστα, πλέον το κανάλι του μετράει σχεδόν 65 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες.

Οι 500 εκατομμύρια προβολές και ο πιο… αυθεντικός Κριστιάνο

Παράλληλα, τα 57 βίντεο που έχουν αναρτηθεί έχουν φτάσει τις 500 εκατομμύρια προβολές στο σύνολο τους. Ο Κριστιάνο αυτή τη στιγμή αποτελεί τον αθλητή με τους περισσότερους συνδρομητές στην πλατφόρμα, ενώ συνολικά αποτελεί τον πρώτο άνθρωπο που ξεπέρασε το ένα δισεκατομμύριο ακολούθους σε όλα του τα social media. Πέραν των εντυπωσιακών αριθμών, το κανάλι του Πορτογάλου σούπερ σταρ έχει πάρει τα εύσημα και για άλλους λόγους. Βλέπετε, ο ίδιος παρουσιάζει πιο αυθεντικές στιγμές της ζωής του, θέλοντας έτσι να δυναμώσει τους δεσμούς του με τους θαυμαστές του. Κάτι που παραδέχτηκε και ο Τομάς Φρόες, CEO της «Dentsu Creative», της εταιρείας που ανέλαβε τον σχεδιασμό του καναλιού του 39χρονου άσου.

«Αυτό ήταν η ιδέα του Κριστιάνο. Θέλει να είναι κοντά στους θαυμαστές του και να στέλνει τα μηνύματά του στον κόσμο. Είναι άμεσα εμπλεκόμενος στις αποφάσεις για το περιεχόμενο και τα θέματα πέραν του ότι είναι ο πρωταγωνιστή», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ακολούθησε το sportsking.gr στο Google News για να μαθαίνεις πρώτος τις ειδήσεις των κορυφαίων ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων.

Κάνε Like στη νέα μας σελίδα στο Facebook και μάθε πρώτος τα νέα της αγαπημένης σου ομάδας

Κάνε subscibe στο κανάλι μας για να βλέπεις πρώτος αφιερωματικά βίντεο και συνεντεύξεις

Exit mobile version