Το καλοκαίρι του 2023 ο Νεϊμάρ εξέπληξε τους πάντες με την απόφαση του για την επόμενη ομάδα του. Κι αυτό γιατί αποφάσισε να αφήσει το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο και να μετακομίσει στη Σαουδική Αραβία και την Αλ Χιλάλ. Φυσικά, δεν το έκανε και… τζάμπα, αφού λαμβάνει περί τα 150 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο από την ομάδα του. Ένα πραγματικά ασύλληπτο ποσό, έξι φορές μεγαλύτερο από αυτό που λάμβανε στην Παρί Σεν Ζερμέν. Τα πράγματα, όμως, έλαβαν εντελώς αρνητική τροπή για τον ίδιο. Βλέπετε, μόλις ένα μήνα μετά τη μεταγραφή του τραυματίστηκε σοβαρά στο παιχνίδι της Εθνικής Βραζιλίας με την αντίστοιχη της Ουρουγουάης.
Ο Νεϊμάρ υπέστη ρήξη χιαστού και μηνίσκου κι έμεινε εκτός δράσης για έναν ολόκληρο χρόνο. Έπειτα από 366 ημέρες ο Βραζιλιάνος αγωνίστηκε ξανά, αλλά μόλις στο δεύτερο του παιχνίδι αντιμετώπισε ξανά έναν τραυματισμό. Οι σχέσεις του με την Αλ Χιλάλ είχαν διαταραχθεί κι έτσι αποχώρηση. Ο 32χρονος, έπειτα, πήρε μια απόφαση… καρδιάς και επέστρεψε στην αγαπημένη του Σάντος. Μάλιστα, έχει ήδη αγωνιστεί πέντε φορές με τη φανέλα της, μετρώντας κι ένα γκολ. Ωστόσο, σύμφωνα με την «Sport» υπάρχει ένας πολύ συγκεκριμένος λόγος που ο ίδιος δεν είναι απόλυτα ευτυχισμένος στην πατρίδα του. Κι αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν μπόρεσε να μεταφέρει μαζί του τον… στόλο των πολυτελών αυτοκινήτων του.
Le problème insolite de Neymar, lié… à ses voitureshttps://t.co/pIHIwpZKuv
— Foot Mercato (@footmercato) February 21, 2025
Ο λόγος που ο Νεϊμάρ δεν μπορεί να μεταφέρει τα αυτοκίνητα του
Βλέπετε, ο Νεϊμάρ ανά τα χρόνια και με τα πάμπολλα χρήματα που έχει κερδίσει από το ποδόσφαιρο, αγόρασε κάποια υπερπολυτελή οχήματα. Για να γίνει αντιληπτό, στο γκαράζ του υπάρχουν μάρκες όπως η Rolls Royce, Aston Martin, Bentley, Lamborghini και Mercedes. Ωστόσο, ο ίδιος δεν μπορεί να οδηγήσει κανέναν εξ αυτών στην Βραζιλία. Κι αυτό γιατί υπάρχει ειδική νομοθεσία που απαγορεύει την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, για να προστατέψει την τοπική βιομηχανία και να αποφύγει τον αθέμιτο ανταγωνισμό.
Έτσι, ο Νεϊμάρ δεν μπορεί να φέρει κάποιο από τα αυτοκίνητα του στην Βραζιλία. Η μόνο εξαίρεση στον νόμο αυτόν είναι για οχήματα άνω των 30 ετών, που θεωρούνται αντίκες και μπορούν να εισαχθούν κανονικά στην χώρα. Από εκεί και πέρα, ο Βραζιλιάνος άσος δεν έχει αποφασίσει τι θα κάνει με τα οχήματα που έχει στην κατοχή του, ενώ δεν είναι γνωστό αν τα έχει αφήσει προς ώρας στη Σαουδική Αραβία ή κάπου αλλού.
Κάνε subscibe στο κανάλι μας για να βλέπεις πρώτος αφιερωματικά βίντεο και συνεντεύξεις
Ακολούθησε το sportsking.gr στο Google News για να μαθαίνεις πρώτος τις ειδήσεις των κορυφαίων ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων.
Κάνε Like στη νέα μας σελίδα στο Facebook και μάθε πρώτος τα νέα της αγαπημένης σου ομάδας
